marți, 18 iunie 2013

In vizita la Universitate

          În cadrul proiectului "Green Pro - Promovarea produselor verzi" am cunoscut multe persoane minunate, ne-am făcut prieteni mici şi mari ( domnii profesori ) , am aflat că există produse verzi care pot salva, atât planeta, cât şi viaţa noastră, a tuturor.
          Vineri, 14 iunie 2013, am vizitat Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău, gazda noastră fiind domnul profesor universitar doctor, Lazăr Gabriel, care ne-a prezentat rezultatele proiectului "Green Pro" dar şi o nouă oportunitate de colaborare în cadrul unui alt proiect interesant. De asemena am vizionat filmuleţul "familiei Green Pro" care  ne-a atins corzile sensibile ale sufletului datorită amintirilor legate de colaborarea cu colegii noştrii de la Şcoala Gimnazială "George Bacovia" din Bacău.
          Putem spune, acum, răspicat : suntem cu toţii GREEN şi pregătiţi pentru noi colaborări!

Amalia Aldea
Clasa a VII-a
Şcoala Gimnazială "Emil Brăescu" Măgura

          








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu